Jag såg dig!



Jag såg en solstråle idag. 
Den log emot mig med sån kärlek att min 
dag sken upp. 
Den svepte förbi så fort men jag hann bli 
varm inombords, hela min själ värmdes. 
Solstrålens leende stannade kvar i mitt minne, 
gav mig kärlek och tröst.
Dess bländade skönhet gav mitt inre en renhet så skön.
Bara några sekunders möte med en solstråle gav mig glädje över livet.

Jag såg världens snyggaste kille och jag blev kär. <3 
Jag vill ha dej me mig. 
Jag vet att det är ungt nu. 
Men du är iaf het. Jag blir varm när jag ser min sostråle. 
När du prata me mig kunde jag inte andas typ. 
Jag älskar dig för evigt.


Men veckan har annars inte varit bra. 
Blivit bråk. 

JAG HATAR DEN PERSONEN. 
Du är så OMOGEN. Och du ska gå i 6:An. 
Du beter dig som om du skulle vara på dagis. 
Och sluta glo på mig på det sättet du gör.
Jag hatar din blick.  Och du vill att jag ska vara me dig. 
Sissta gången jag var me dig!!! 
Försvin från mitt liv!! 
Och namn ska jag inte säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0