korpiiis <3

Hejsan svejsan!
Ja nu har jag varit i korpis i helg och nu e de Tisdag!
Ja vi fotade,flummade,cyklade,badade och hade de bara så skönt! <33
Och sen så fick jag se mina älsklingar Sassi och Emma.. <33
Och nu så saknar jag dem:P
Men nu så sitter Vewe här och läser vad jag skriver :Pppp
Men nu e de ju sommarlov och då ska man ju ha de bra...:) Och i sommar ska jag kanske till STOCKHOLM :D <3 Och sen sak man ju vara hemma och bada och sola och vara me kompisar och ha de toppen (super) bra ;D hahaha och MM
Förlåt om vi inte har bloggat så mkt men vi (jag) har ju en annan blogg och sköta :P men läs den me :)
erres blogg heter: iiica.blogg.se   (läs den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0