hej hej hej

hej hej hej hej<3

Idag har jag varit hemma från skolan jag har haft huvudvärk och ont i bihålorna (snyft) 3 dagar har jag stått ut med detta hojja hojja

Och jag har lite ont nu me men nu e jag iallafall utvilad så om jag inte har ont imrn så blir de att fara till skolan men de e ju skönt för nu kommer jag säkert INTE sitta och jäspa på lektionerna :)
Men jag slapp engelska läxan som vi hade idag;) (haha) Om min lärare säger att jag ska göra läxan ska jag säga att jag inte har tränat för jag bara sovit :P Hahahah
Men jag har inte tränat så jätte mkt kan bara en fråga och de e 12 men sprolla..

jaaa, de har bara rengna och rengna och nu e man lessRENGNET.

Men snart e de SOOOMMMAAARRRLOOOOVV!!<3333
åååh så skönt de ska bli sola och bvada varenda dag <3
jag älskar sommar den är så underbar soooommmmaaarr

Jag skulle fara och handla idag när jag kom på jag ska ju vara sjuk (haha)
"HOST"
inte smart att jag skrev de :PpPpP

SAKNAR DEJ SANDRA MENAR SAAASSSII <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0