Hej på er

Hejsan!
Vi har inte bloggat på ett år känns de som men nu tänkte jag Blogga lite..
Vi har ju varit i kuttis på påsken och gjort en massa skoj i kuttis..<3 saknar dej jätte mkt gumman<3 :*
Sen så har jag varit me Emilia idag.. <3
Och på Lördag var jag på Dop min systers barns dop::)
Och sen så vill jag prata me dej om en sak som har hänt Sassi..
Och ni som läser kanske tycker den här bloggen e den tråkigaste som finns eller?
Jag kanske ska börja skriva i den lite mer men jag glömmer bort typ alltid för jag har ju en annan blogg med.!
Och som ni vet e vi ju två Tjejer som älskar att ha SKOOOOJJJ :) Och då menar jag värkligen skoooj..
I LOVE YOU!
Nu kommer jag ge några små ord som man kan för korta..
Kmr =kommer
ikv =ikväll
BFF = bäst frends 4-ever
ist =istället
istf =iställetför
Isf=isåfall
iaf =iallafall
Mhv = med vänliga hälsningar
Erre =erica
Sassi =sandra
mm. = med mera
mkt= mycket
tkr= tycker
och sen så finns de mkt mera
Men vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0