mmm

Hejsan..
Här sitter jag i lung och ro och bara chillar..
JJag har gjort mkt sen jag blogga jag har varit i kuttis me SASSI och träffade MOFFA <3 och EMMA var där:) <3
under påsken var vi där.. och sen har ja varit och grilla den 30:e april i pagla me min familj och Emilia och Helen och erkki och lucas kom oxå <3 ;) sen så har jag varit på dop och idag har jag varit me emilia :)<3
jag saknar dig sassi <3
Här kommer några ord som man kan förkorta..!
Tkr=tycker
mkt=mycket
istf=iställetför
ist=istället
iaf=iallafal
mm.=med mera
kmr=kommer
ikv=ikväll
elr=eller
erre= erica
sassi= sandra
Bff= best friends 4-ever
oxå= också
de fnns tusen tals ord man kan förkorta..!
SANDRA SAKNAR DEJ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0