Sassi here.

Hääj. Sorry att det inte har blivit nå uppdatering på denna blogg sen jag var hos Erre men jag har inte haft tid och det har nog inte hon heller. ;) Fast jag hoppas på att det fortfarande e lika mycke om inte mer läsare osv. Aja, idag så e det ju Lördag som dom flesta redan vet, och jag vaknade vid 9 nått, jag for och sov igår eller det var ju idag eller inatt om man säger så, men aja jag for sov halv 2 fast jag somnade inte förrän halv 3 typ. :d Jaoo, jag har inte så hemskt mycke mer å säga kanske bara att jag ska ikv på 30års kalas eller vad det nu heter min morbror fyller år. :-) Kika gäärna in på min blogg oxå som heter: Http://www.sassiii.devote.se Och om ni skulle vara så underbara å kommentera oxå, sånt gillar jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0