Det sägs att änglar lever i himmelen men vad gör du här då!!

Erre här. 
Jag vet att jag inte har bloggat så mycket. 
Eller ingen av oss har ju det. 
Men tänkte blogga mycket nu. 

Ja.. Senaste jag blogga var det 2011. 
Första gången JAG bloggar 2012. 
Under detta år så har det blivit Februari och jag har blivit 13år. 
Och jag tycker skolan har blivit värre. 
Jag kanske inte har berätta men jag och mina två bästisar hamna inte i samma klass. 
Vi har bytt klasser. 
Och jag tycker alla lärare suger.. 

Men iaf så har jag inte blogga för jag mått dåligt. 
Inte mått dåligt att jag är sjuk. 
Men ni förstår. 
Jag har två andra blogga som jag bloggar varje dag och då blir man "ganska" less på att blogga. 
Men jag ska inte ge upp. 

IDAG!
Idag var jag inte i skolan för att jag har haft skit ont i magen. 
Jag har inte ens kommit upp ur sängen. 
Jag känner mig smal och mår dåligt. 
(ingen bra känsla direkt) 
Men idag har jag varit me Lucas, så nu är man slut körd. 

IGÅR!
Och igår var man på bade me två finisar. Eva och Ann-sofie.
Vi hade iaf skojigt. :) 
Och någon helg ska man oxå sova i deras stuga. 

SANDRA! 
Jag hoppas du kommer inte snart, Saknar dej! 
Och längtar och höra när du pratar och skrattar :) 
Men du kan ju kanske komma uner sport-lovet. Eller vad sägs om det?? 

NI SOM LÄSER! 
Ni som läser kan ju jätte gärna slänga in en kommentar eller två.
Jag vill bara veta att någon är och läser våran blogg som man skriver sällan i. 
Jag tror jag ska börjar skriva i denna blogg, en gång per vecka. 

Men ska gå nu!
Hörs!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0