Länge sen sist...

Nu e de Sassi som skriver de va faktiskt ett tag sen ja bloggade men ja ha helt enkelt inte haft tid ja ha typ fullt upp me min blogg så, men de e iaf bra att Erre oxå ja bloggat nått, inlägg men för henne kanske de e lite svårare att göra de när hon har 2 st bloggar oxååå....
Ja e just nu hemma även fast de e Måndag men ja e jätte hes och har ont i halsen och äter halstablett efter halstablett men ja ska iaf vara glad över att ja fick de ist än magsjuka när alla andra i familjen hade de förrutom jag å anton som e värst förkylda osv nu... Men ska kanske ladda upp en bild nu oxå... 
Den e redigerad på Pizap som kanske syns...
Måste typ sluta blogga nu för måste uppmuntra min brorsa nu för han e väldigt suur som en ciiitron tyyp...
Saknar min älskade gumma Erica så grymt mkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0