sassi häär.

De va vÄÄÄldigt lÄnge sen de blev nÅn uppdatering.... :) Jag har mkt annat att gÖra sÅ jag hinner inte. Idag e de ju TORSADG som de flesta vet, och vi har elevens val pÅ torsdagar och jag har ju Teater pÅ de... :p och ikv ska jag pÅ en anna teater trÄning.. NÄr de blir att spela upp sÅ komme ja typ att blanda ihop replikerna... :0 Men ivf i teatern sÅ e jag och Ayelin KOCKAR och vi ska baka en gooood tÅrta.
;)
Vi ska gÖra en CIRKUS teater fast man komme inte stava: Cirkus utan vi kommer att stava: Zirkus... :) Men orka tjata om de, vid en typ 17 tiden sÅ komme Ayelin hit, fÖr teatern bÖrjar 18. Vet typ inte va ja ska skriva om. Och hoppas att Erre bloggar nÅn dag. :)
Saknar fÖrresten deej Erre gumman, och grattis igen i efterskott. ;)
KOMMENTERA NI SOM LÄSER THANXXX!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0